Wednesday, February 22, 2012

~ Mengisi Masa Lapang dalam Kesibukan ~

Assalamualaikum...

Perancangan yang on the spot, tp best!.. dalam kesibukan kuliah dengan kerja yang banyak, dengan aku yang demam, batuk dan selesemanya, sempat aje pergi main bowling.. dahla pagi tu aku tak pergi kelas..tup tup.. malam boleh pulak aku pergi main bowling.. apa lagi kena perli la.. haha.. tapi tak ambik hati pom.. sebab pagi tu memang aku demam.. tengahari tu, da ok sket.. just batuk-batuk dan selesema je.. tambah-tambah pulak, semua housemate aku pergi.. takkan aku nak tinggal kat umah sorang-sorang.. ada yang nak temankan aku, tapi kesian la pulak kan.. so, kitorang pom pergila main bowling kat Terengganu Equastrian Resort.. serius tempat bowling tu cantik.. first time men kat situ..sebelum ni aku just lalu jer..

Sebenarnya men bowling ni untuk aktiviti kelas.. saje untuk merapatkan ukhuwah antara student-student math.. walaupom main asyik masuk longkang je, at least hilang jugakla stress tu.. belajar ni penat weh.. mula-mula tu malu-malu je nak main.. ye la.. dah asyik masuk longkang je, malu la jugak kan..mane tak masuk longkangnya, aku ni bukan main sangat bowling kalau duk kat umah.. setahun sekali kot.. hak3.. tapi bila dah panaskan enjin tu, tambah-tambah jauh pulak dengan budak lelaki..team aku pulak, lane paling hujung sekali.. so, ape lagi, main dah tak ingat dunia dah.. dengan terlompat-lompat, terjerit-jeritnya.. tapi ok la.. so enjoy.. antara gambar yang sempat diambil oleh orang lain, bukan aku.. hehe..

~


~


~


~

team aku, (zara, ida, zurina, zati)

kawan-kawan seangkatan..(MT1 & MT2) hoho..



babai

4 comments:

Penulis Garisan said...

eceece...ingat kami tak dengar ke hangpa dok jerit2 kat ujung tu?>

~UNA~ said...

waahh... meriah.. hehe

belajar memang penat.. bila dah keje nanti, kita akan rindu dengan suasana mcm ni.. beraktiviti lah banyak2 time belajar.. keje nanti xde masa dah.. hihi

Eti Tiqa said...

encik Penulis Garisan: hahaha.. ko dengar ek? kah3.. sembuh demam aku lpas men bowling.. hahaha

Eti Tiqa said...

Una comel: hehe.. belajar memang penat.. tu la kan.. bila da keje nanti, mesti rindukan semua2 ni.. una mestila merasainya sekarang.. da jadi eksekutif da kan.. hehe..:))