Saturday, June 23, 2012

Assalamualaikum...

Arini ramai betol yang post pasal kursus pra perkahwinan.. tahniah kat semua-semua sahabat-sahabat, teman-teman, kawan-kawan yang da berjaya memperoleh sijil kawen tu..hehe.. kursus perkahwinan ni diadakan kat IPG aku pd semalam dan arini.. da boleh kawen semua-semua ye.. cuma nak tak nak je kan? gatal..hoho..yang nak kawen, kalau dah ada pilihan hati bolehla meneruskan niat tu ye.. yang nak kawen tapi x ade calon tu, bersabarla ye.. yang x nak kawen lagi , tapi da ada pilihan hati tak baik tangguh lama-lama benda baik.. hehe..  yang x nak kawen lg dan xde pulak pilihan hati, akan tiba masa yang sesuai nanti. Insyallah.. :))

Cakap pasal kawen-kawen ni, aku suka kata-kata kat gambar dibawah ni.. hehe


insyaallah, aku pun nak yang macam ni.. :))



Insyallah setelah tercapai impian yang kat atas ni..



insyaallah..:))

k lah bai...

2 comments:

budakkecik said...

mood nak kahwin la tuuu. haha. ;P

Eti Tiqa said...

haha.. uish.. bukanlah.. saje je.. tinggi ngat kay impian aku? padahal sapo la nak ko aku ni.. haha