Sunday, June 17, 2012

Dengan ini saya mengisytiharkan.......

Assalamualaikum,,

Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa.....



~






~






~









~








~





tadaa!!....

aku dah boleh kawen!.. hahhaa ( gelak jahat)..
aku dah ada sijil kawen kawan-kawan.. hihihi..jgn jelez..
tp......
aku stil x leh kawen jugak... sebabnye....
aku x de calon lg.. hihih..

apepom, at least aku da x payah pegi da nanti..
walaupom orang kata, g ngn partner lg sweet.. haha..
ada aku kisah? hek2

actually, aku amek kursus ni bukan sebab aku gatal nak kawen pom.. hehe
aku pergi sebab nak teman akak aku.. sbb majlis dia lepas raya ni..
setelah dua kali bertukar tarikh sbb bertindan ngn tarikh interview kerja akak aku,
terpaksala amek kat Tumpat.. jauh kot dari umah aku..
walaupom atas dasar peneman, aku tetap take note tau setiap slot yg ada..
( walaupom buntut aku krem duk lama atas kerusi..huuu)

serius, kawen ni bukan benda men-men..
so, sape yang nak kawen tu, preparekanlah mental dan fizikal anda sebaik mungkin..
tanggungjawab sgt berat after got married tau..
hoho!..
kepada kawan-kawan yang dah nak kawen, semoga berbahagia hingga ke anak cucu..


klah.. bai..


p/s : kadang-kadang terfikir jugak tengok ada  karenah peserta-pesrta kursus yang agak ''beradab" dan menjengkelkan, boleh ke nak kawen ngn perangai macam tu?.. huuu...


No comments: