Sunday, June 17, 2012

He's My Hero..

Assalamualaikum...

Aku sangat sayangkan beliau.. beliaulah antara insan yang teristimewa di hati aku.. Nothing can replace him.. Beliaulah guru ketika aku memerlukan tunjuk ajar berkaitan dengan setiap inci kehidupan dan setia mendidik aku sehingga sekarang.. Beliaulah guider yang selalu memimpin aku untuk tidak memilih jalan yang salah dan menunjukkan jalan yang betul.. Beliaulah polis yang selalu bersoal jawab dengan aku jika aku melakukan sesuatu yang bukan kehendaknya agar aku tidak tersalah arah. Beliaulah ustaz yang selalu memberi tazkirah free mengenai dosa pahala walaupun levelnya x setaraf ulama'. Beliaulah polis peronda yang selalu mengiringi aku jika dirasakan perlu untuk keselamatan aku. ( selalunya untuk pulang ke IPG.. huu).. Beliaulah pegawai bank yang selalu mengeluarkan duit untuk keperluan aku..Beliaulah motivator yang sering memotivasikan aku sekiranya aku rasa down. dan yang paling penting, beliaulah yang menjadi IDOLA dalam hidup aku.. Beliaulah segala-galanya.. Beliaulah insan yang sanggup menjadi apa sahaja demi aku dan adik beradik aku yang lain.. Beliaulah ABAH aku.. Insan teristimewa dalam hidup aku..



he's my hero.....

Selamat Hari Bapa untuk hero saya, En Mamat Bin Junoh.. my lovely father..
Terima Kasih untuk segala-galanya..
Semoga setiap pengorbanan Abah dirahmati oleh Allah..
Ti sayangkan Abah sokmo.. :)))
Insyaallah Ti akan cuba menjadi yang terbaik untuk Abah..

k lah.. bai

p/s : Selamat Hari Bapa untuk semua bapa di seluruh dunia.. :))))




No comments: