Saturday, October 22, 2011

NeW FaMiLy~

assalamualaikum..

saje je nak kongsi..aku dapat family angkat baru.. hehe

~
~
~
~
~Mek n adik beradik angkat aku

ni time aku pergi Program Bina Insan Guru..
untuk sem 4, kami kena sertai program anak angkat..
3 hari 2 malam je kat Kampung Mangkuk iaitu area Penarik kat Terengganu..
sebenarnya, aku selalu melalui jalan Penarik kalau nak balik ke Maktab..
dan setiap kali itulah aku akan menjumpai satu roundabout yang ada signboard tulis Kg Mangkuk..
dulu, aku gelak kot sebab aku rasa nama tempat tu kelakar.. kenapa mangkuk yang terpilih..hihi..
aku pulak lupa nak tanya kenape.. haish..(tepuk dahi)..
tapi aku tak sangka plak aku akan mencipta satu memori bermakna dengan kampung tu..
walaupom kejap je, tapi aku yakin hubungan yg terbina pasti akan berpanjangan..
insyaallah~

babai~

No comments: