Sunday, December 25, 2011

MAJLIS MENYAMBUT MENANTU

Assalamualaikum..




Semalam, ari sabtu,(24 Disember) umah aku ada buat satu majlis kesyukuran atau jugak majlis menyambut menantu untuk abang aku yang kedua, abe jo..Majlis simple2 je.. Akak ipar aku, kak nadiah asal dari kedah.. kirenya aku da ada dua orang akak ipar yang asal bukan dari kelantan.. sorang je akak ipar aku yang asal dari kelantan.. tapi aku xde masalah pom kalu bukan dari Kelantan asalkan semuanya bahagia.. hehe.. semuanya berjalan lancar tp penat jugakla coz siyes ramai yang datang.. hari da nak gelap pom ramai lg yang datang.. tapi takpe coz makanan semuanya cukup dan alhamdulillah tak membazir.. hehe..



akak ipar aku, kak Nadiah

abang aku, abe jo


semoga abang jo dan kak nadiah berbahagia selamanya.. dan aku pom nak jugak anak saudara yang kelima.. hehe.. lepas ni tinggal empat orang lagi adik beradik aku yang stil tak kawen.. maybe setahun dua lagi akak aku pulak.. insyaallah.. turn aku pulak tak tau la bila.. kawen ke tak pom tak taula.. hehe.. calon pom takde.. hehe..


k lah.. tu je..
babai





No comments: