Sunday, July 8, 2012

Saya suka duk umah!

Assalamualaikum..

Lambatnye nak cuti panjang ye.. (padahal baru je beberapa minggu bukak sem baru).. saya suka duk umah! kenape? why2? apa yang menarik sangat kat umah tu?...

~


~


~




~



~




(1) Aku boleh tengok muka ma n abah aku.. orang ckp tgk muka parents dapat pahala.. hehe

(2) Aku boleh bergelak ketawa ngn adik beradik aku. Mereka menerima aku seadanya.. aku tak perlu rasa
      rendah diri.

(3) Aku boleh melihat kasih sayang yang jujur n tulus dr family aku.. aku tak perlu bersemuka dengan  
     insan2 fake n yang berlakon baik di depan aku dan juga yang berkepentingan baru nak berkawan.

(4) Aku rasa selamat bila ada kat umah. sebab aku ada ramai pelindung.. my dad, my mom, n my siblings.

(5) Aku tak rasa sunyi bila kat umah. kalau kat tempat lain, walau ada berjuta manusia pom sekeliling aku,
     sunyi itu tetap sentiasa ada.

(5) Aku ada orang yang boleh bantu aku tika aku memerlukan pertolongan.. tak perlu hadapi sorang diri..


k lah, bai

2 comments:

ϟ Zeera AzZahra said...

keluarga selamanya istimewa.. <3

dua serangkai said...

weet...weet....